כמעט כל מותג קטן או גדול שנחשוב עליו, משקיע לא מעט בפתרונות אריזה אשר מאפשרים לו לבלוט, להפוך לאטרקטיבי יותר בעיני הצרכים ולשמור את המותג בחזית.
במאמר זה אציג לך מספר טיפים, רעיונות והשראה אשר יאפשרו לך לבנות את המותג שתמיד חלמת עליו.
דפוס אונליין הוא בית דפוס דיגיטלי אשר מתמחה בעיצוב, הדפסה ושילוח של מוצרי דפוס בפריסה ארצית. הניסיון הרב שצברנו בעולם הדפוס מאפשר לנו להעניק לך מעטפת שירותים מלאה אשר מותאמת לצרכים האישיים שלך. לקבלת פרטים נוספים על פתרונות הדפוס לעסקים של דפוס אונליין, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3941692 ונשמח לעמוד לרשותך.
איך לבנות מותג באמצעות אריזה מקורית?
עיצוב של מוצרי אריזה ממותגים היא משימה אשר חייבת להתבצע בצורה מושכלת, מקורית ומותאמת לאופי של המותג, הצרכים וקהל היעד שלו.
לעיתים קרובות, האריזה של המותג כל כך מוכרת, שאפילו מותגים גדולים מפחדים לשנות אותה מפחד לפגיעה במכירות. לא חסרים דוגמאות למותגים כמו בזוקה, שוקולד השחר או שוקולד פרה אשר הפכו לקלסיקה בעיני לקוחות הקצה. בעת עיצוב אריזה מקורית למותג, מומלץ לשים לב לפרטים הבאים:
- הצרכים של המותג – באופן כללי, האריזה בראש ובראשונה חייבת לשרת את הצרכים של המותג. לעיתים קרובות, הצרכים של המותג יתכתבו בצורה ישירה עם קהל הלקוחות, טווח המחירים והמטרות שהמותג רוצה להשיג. לדוגמא, אין צורך ליצור אריזה יוקרתית מידי למסטיק בזוקה, אך לתכשיט מומלץ ליצור קופסה יוקרתית אשר תשלים ותעצים אותו.
- גודל וחומר המוצר – כיום, ניתן למצוא אריזות מלבניות, ריבועיות, עגולות או משולשות לכן מבחינה פרקטית, האריזה חייבת להתכתב עם המוצר או סדרת המוצרים של המותג. בנוסף, ישנם אינספור חומרים מהם ניתן ליצור את האריזה וחשוב לבחור בחומר אשר מתכתב בצורה נכונה עם המותג, קהל הלקוחות וסדרת המוצרים.
- קריאייטיב – הקריאייטיב הוא הדבר שיבדל את המותג מהמתחרים שלו, יעזור להעביר את המסר הנכון ויחזק את נאמנות הלקוחות למותג.
לסיכום, אריזה מקורית יכולה להיות ההבדל בין מותג מצליח לבין מותג כושל. הקפדה על הפרמטרים הנ"ל, יאפשרו לך לעצב אריזות נכונות, מותאמות וממותגות לעסק שלך.