בשוק התחרותי של ימינו, כבר לא מספיק לפתוח עסק ולחכות שיגיעו אליו לקוחות חדשים – היום, כל עסק חייב לפעול בצורה אקטיבית על מנת להעלות מודעות, למתג ולהכניס כסף לקופה.
במאמר זה אציג לך 5 שיטות מקוריות אשר יאפשרו לך לפרסם את העסק בצורה טובה יותר לקהל היעד שלך.
דפוס אונליין הוא בית דפוס דיגיטלי אשר מעניק שירותי דפוס לעסקים בפריסה ארצית. אם יש לך עסק, אנו נוכל להציע לך מגוון רחב של מוצרי דפוס (פליירים, לוחות שנה, פולדרים, מדבקות ועוד) אשר יאפשרו לך למתג את העסק בצורה טובה יותר ולהגדיל את מכירות העסק מידי חודש. לקבלת פרטים נוספים על מוצרי הדפוס של דפוס אונליין, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3941692 ונשמח לעמוד לרשותך.
5 שיטות מקוריות לפרסום העסק שלך
יש לא מעט דרכים לפרסם את העסק החל מקידום אתרים (SEO) ועד יצירת אסטרטגיית פרסום על גבי אוטובוסים עם משרד פרסום שמתמחה בנושאים אלה. בהמשך אציג לך 5 שיטות מקוריות, כלכליות וקלות ליישום אשר יאפשרו לך לפרסם את העסק שלך לקהל היעד המתאים ביותר עבורך:
- מוצרי פרסום לעסקים – מוצרי פרסום יכולים להיות ההבדל בין עוד עסק לבין מותג מוכר, חזק ועוצמתי. היום, ניתן לבצע הדפסות איכותיות על גבי כובעים, חולצות, כוסות, לוחות שנה או פולדרים מקצועיים אשר ניתן לחלק בכנסים, נקודות מכירה ומפגשים עסקיים.
- סרטוני תדמית לעסקים – סרטוני תדמית יכולים להציג את המוצר, השירות, צוות העובדים או הלקוחות של העסק. כיום, ניתן ליצור סרטוני תדמית בהשקעה יחסית נמוכה או ליצור סרטונים אותנטיים לגמרי לבד – בשני המקרים, הסרטונים יאפשרו לעסק לבלוט על פני המתחרים שלא משקיעים בנושא.
- קבוצות נטוורקינג (Networking) – אין ספק שהפרסום הטוב, הזול והיעיל ביותר הוא שיווק מפה לאוזן. הבעיה מתחילה כאשר מדובר בעסק קטן או בעסק שרוצה להתרחב בצורה מהירה, במקרים אלה מומלץ לנסות ולהרחיב את קהל הלקוחות על ידי השתתפות אקטיבית בקבוצות נטוורקינג (Networking) מקומיות כמו BNI, נטוורקינג ויין, שפע וכדומה.
- שיווק ופרסום דיגיטלי – טכניקות שיווק ופרסום בזירה הדיגיטלית יכולות להגדיל בצורה משמעותית את כמות הפניות של העסק. ניתן להשקיע בערוצי פרסום ממומנים בגוגל, פייסבוק או אינסטגרם לקבלת תוצאות מהירות לעסק או להשקיע לטווח ארוך יותר בקידום אתרים אורגני (SEO), ניהול קבוצות ועמודים בפייסבוק.
- שיתופי פעולה עסקיים – שיתופי פעולה עסקיים יכולים לתרום לכל המעורבים. מומלץ לנסות ולמצוא שיתופי פעולה מקוריים אשר יאפשרו לשני הצדדים להרוויח מהעסקה של האחר.
לסיכום, שיווק יצירתי, מתמשך ואחראי הוא המפתח להצלחה של כל עסק חדש/קיים. בסופו של דבר, בעלי עסקים שלא משקיעים בפרסום ושיווק מפספסים לא מעט הזדמנויות להגדלת העסק לאורך זמן – כך שבהחלט מומלץ להשקיע כסף, זמן או משאבים בשביל להגדיל את שורת הרווח שלך.