כיום, ישנו מגוון רחב של שלטים למשרד (שלטי קבלה, הכוונה, מודולריים וכדומה) אשר בסופו של יום תורמים בצורה משמעותית למיתוג, הבולטות והמוניטין של העסק.
במאמר זה אציג את סוגי השלטים הנפוצים שניתן למצוא כמעט בכל משרד שמכבד את עצמו והנושאים שחשוב לשים לב אליהם כאשר מעצבים שלטים למשרד.
דפוס אונליין הוא בית דפוס דיגיטלי ואופסט אשר מציע מגוון עצום של מוצרי דפוס, פוסטרים ושלטים אשר יכולים להתאים למשרד שלך. אם יש לך משרד חדש שצריך שילוט מהניילונים או משרד קיים אשר עובר תהליך מיתוג מחדש, זה בדיוק הזמן ליצור עימנו קשר ב- 072-3941692 ולבדוק כיצד פתרונות הדפוס שלנו יכולים להשתלב במשרד שלך.
סוגי שלטים למשרד
שילוט למשרד יכול להשתלב בחללים הפנימיים והחיצוניים של המשרד בהתאם לצורך. באופן כללי, ישנם 4 סוגים עיקריים של שלטים למשרדים:
- שלטי כניסה למשרד – שלטי כניסה למשרד ממוקמים בחלל החיצוני של המשרד (לעיתים ניתן לשלב שלטי כניסה גם בכניסה לחדרים הפנימיים) ומיועדים לפרסם, להציג ולכוון את הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים אל המשרד.
- שלטי קבלה – שלטי קבלה ממוקמים בחלק הפנימי של המשרד (לצד או מאחורי דלפק הקבלה של המשרד) ובגדול נועדו להשפיע על התודעה של הלקוח, למתג ולהאדיר את המשרד.
- שלטי הכוונה – שלטי הכוונה ממוקמים בחלק הפנימי של המשרד ומיועדים יותר למשרדים גדולים אשר מכילים עשרות ומאות עובדים ופחות למשרדים קטנים-בינוניים של 1-5 חדרים.
- שלטי ביטחון – שלטי ביטחון ממוקמים בחלק הפנימי של המשרד ומיועדים ליידע את ציבור הלקוחות והעובדים בסדרי הביטחון במקרה של אסון (שריפה, רעידת אדמה וכדומה).
על מה חשוב לשים לב כאשר מדפיסים שלטים למשרד?
לכל שלט יש את המטרה שלשמו הוא נוצר, אך באופן כללי מומלץ לשים לב לפרמטרים הבאים:
- כתב ברור, קריא ונטול שגיאות מביכות אשר יעשו בדיוק ההיפך מהרצוי.
- מומלץ לשלב את לוגו המשרד על גבי כל שלט אפשרי לצרכי מיתוג ופרסום.
- מומלץ לשלב צבעים ברורים, חדים ומובנים בהתאם לסוג השלט.
- אם חללי המשרד מכילים מספר שלטים, מומלץ לשמור על אחידות, שפה מיתוגית וחזות אחידה בין השלטים.
- מומלץ לעצב ולהדפיס את השלט בגודל נכון – לא קטן ולא גדול מידי.
לסיכום, עיצוב, הדפסה ותליה של שלטים למשרד חייבת להתבצע בצורה מושכלת תוך התאמה לצרכים האישיים, האופי והמהות של המשרד.