שלט כניסה לעסק הוא לא הפנים של העסק אלא גם כלי שיווקי אשר יקרין על העסק, מוצריו ובעליו.
במאמר זה אציג לך מספר טיפים שיעזרו לך לעצב שלט כניסה לעסק שלך. לעיתים קרובות, שלט הכניסה לעסק ישמש משקל בהחלטת הלקוחות אם להיכנס אל העסק או לברוח ממנו – כך שבהחלט מומלץ לשים לב לעיצוב, המבנה והאופי שלו.
דפוס אונליין הוא בית דפוס דיגיטלי אשר מעניק שירותי דפוס, שילוט ומוצרי קידום מכירות לעסקים בפריסה ארצית עד בית הלקוח. הצוות המקצועי של דפוס אונליין יכול ללוות אותך משלבי התכנון הראשוניים ועד לשלבי ההדפסה או ההתקנה של השלט בעסק שלך. לקבלת פרטים נוספים על פתרונות השילוט שאנו מעניקים ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3941692 ונשמח לעמוד לרשותך.
4 טיפים לעיצוב שלט כניסה לעסק
שלט כניסה לעסק הוא הרושם הראשוני שהלקוח הפוטנציאלי מקבל מהעסק. בעת עיצוב, הדפסה והתקנת שלט לעסק מומלץ להקפיד על הטיפים הבאים:
- הגדרת מטרה – לכל שלט מטרה אחרת, מומלץ להגדיר בצורה מדויקת את הצורך של העסק. כיום, ישנם שלטים מסוגים שונים החל משלטי כניסה ועד שלטי ניווט, פרסום או שיווק.
- בחירה של חומרי גלם – חומר הגלם משפיע בצורה ישירה על עלויות התחזוקה, הנראות והמיתוג שמתקבל מהשלט. לדוגמא, משרדי עורכי דין יעדיפו להציב שלט כניסה אשר עשוי מזכוכית או נירוסטה, לעומת זאת פיצוציות יעדיפו להציב שלט לד או שלט נאון אשר מאפשר גמישות, בולטות ונראות טובה יותר בשעות הלילה.
- מיתוג, שיווק ופרסום – לאחר בחירת המטרה וחומרי הגלם, ניתן לחשוב מה המידע שיוצג בשלט. לעיתים קרובות, בעלי עסקים נוטים להעמיס יותר מידי מידע בשלט, אך דווקא צמצום יכול להוביל למיתוג, שיווק ופרסום אפקטיבי יותר.
- גודל ומיקום – כיום, ניתן ליצור שלטים בגדלים סטנדרטיים ומותאמים אישית בהתאם למיקום.
לסיכום, טרם עיצוב, הדפסה או התקנה של שלט כניסה לעסק מומלץ להגדיר את התפקיד שהוא צריך למלא בשטח. רק לאחר הגדרת תפקיד השלט, ניתן לגשת לבניית הקונספט העיצובי, בחירת החומרים והגודל שלו בעסק שלך.