לא משנה אם יש לך עסק קטן אשר פועל מתוך הבית או ארגון עצום אשר מונה מאות עובדים, אחת מההוצאות החודשיות, הקבועות והמהותיות מצד העסק הוא על ציוד משרדי (מתכלה או חד פעמי).
דפוס אונליין מעניק שירותי דפוס מתקדמים במחירים אטרקטיביים בפריסה ארצית. הצוות המקצועי של דפוס אונליין מקפיד על איכות, מקצועיות ועמידה בזמנים כך שתוכל לקבל את השירות והתמורה הטובה ביותר. לקבלת פרטים נוספים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3941692 ונשמח לעמוד לרשותך.
איך אפשר לקנות ציוד משרדי איכותי במחיר אטרקטיבי?
כיום, ניתן למצוא לא מעט חנויות, אתרי אינטרנט וספקים אשר מציעים ציוד משרדי איכותי במחירים אטרקטיביים.
בשביל להוזיל עוד יותר את העלות החודשית/השנתית של הציוד המשרדי, ניתן ליישם את הפעולות והשיטות הבאות:
- קנייה בסיטונאות – באופן כללי, קנייה בסיטונאות יכולה להוזיל את עלויות הרכישה בעשרות אחוזים מאשר קנייה בודדת. לדוגמא, אחד המוצרים הנדרשים ביותר בכל משרד הוא נייר להדפסות, ניתן לרכוש אותו בכל פעם שהוא נגמר על ידי "קפיצה" אצל חנות מכשירי כתיבה קרובה או שניתן להזמין בצורה מרוכזת כמות גדולה אשר תספיק לתקופה ארוכה.
- קנייה אונליין – לעיתים קרובות, העלות הסופית באתרי האינטרנט המקומיים והבינלאומיים זולים בצורה משמעותית מאשר קנייה בחנות פיזית ברחוב. הסיבה לכך היא שבעלי האתרים חוסכים את עלויות הארנונה, השכירות והעובדים הרבים אשר מתחזקים את החנות הפיזית ומגלגלים את החיסכון לצרכן הקצה.
- קנייה תקופתית – ישנם מוצרים אשר עלותם לצרכן עולה ויורדת בהתאם לתקופה בשנה. לדוגמא, העלות של מכשירי כתיבה/מחשבים עולה לקראת תקופת החזרה לבית הספר – אך יורדת בהמשך השנה. דוגמא נוספת בתחום הריהוט המשרדי היא שלקראת סוף שנה ניתן למצוא כיסאות משרדיים, שולחנות משרדיים ואביזרים אחרים בהנחות ענק שלא ניתן לראות במהלך השנה.
לסיכום, כבעל עסק חלה עליך חובה להתנהל בצורה נכונה, לצמצם הוצאות ולמקסם הכנסות בעסק. בעלי עסקים יכולים לחסוך מאות שקלים מידי חודש על ידי התנהלות צרכנית חכמה, השוואת מחירים והקפדה על תכנון מקדים טרם ביצוע הקנייה.